strona główna mapa strony poleć znajomemu
Słowo kluczowe Miejscowość
Województwo


Słowo kluczowe
Kategoria

SZUKAJ FIRM NA STRONACH WWW

Aktualności

Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie
ARBOinteractive Polska

Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie ARBOinteractive Polska

Grupa ARBOinteractive Polska zrealizowała internetową część kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”, prowadzonej przez Ministerstwo Infrastruktury – Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że wypadek często jest konsekwencją decyzji podjętych przez kierowców.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje z naszego serwisu wpisz swój e-mail.

AktualnościNowości Reklama

Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia

Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia

Firma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w telefonach Nokia. Użytkownicy siedemnastu modeli Nokia mogą korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich telefonach najnowszej wersji Ovi Map.
Działania promujące obejmują telewizję, Internet, outdoor, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca.

Rozpoczęta właśnie kampania ma na celu promocję i popularyzację darmowej nawigacji w telefonach Nokia. Podejmowane w jej ramach działania skierowane są do szerokiego grona klientów, w tym aktywnych użytkowników telefonów Nokia, którzy chętnie korzystają z usług online.

Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja (stacje z grup TVN, Polsat, Discovery oraz wybrane kanały tematyczne), Internet (działania w głównych portalach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów związanych z turystyką i podróżami, działania skierowane do użytkowników Internetu mobilnego, szereg akcji skierowanych bezpośrednio do konsumenta, działania w portalach społecznościowych), kina (sieci Cinema City, Multikino oraz Silver Screen), OOH i ambient (między innymi w biurach podróży i na lotniskach). Informacje o darmowej nawigacji znajdą się również punktach sprzedaży.

Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

http://marketing-news.pl

Panel Klienta


Login:
Hasło:
 

Nowości

Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia

Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia

Firma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w (...)
Baner zarejestruj się

Artykuły

GoldenSubmarine integruje komunikację online

GoldenSubmarine integruje komunikację online

GoldenSubmarine, agencja marketingu interaktywnego, wprowadza autorską filozofię komunikowania się w środowisku (...)

Top layers