strona główna mapa strony poleć znajomemu
Słowo kluczowe Miejscowość
Województwo


Słowo kluczowe
Kategoria

SZUKAJ FIRM NA STRONACH WWW

Aktualności

Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie
ARBOinteractive Polska

Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w Internecie ARBOinteractive Polska

Grupa ARBOinteractive Polska zrealizowała internetową część kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”, prowadzonej przez Ministerstwo Infrastruktury – Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że wypadek często jest konsekwencją decyzji podjętych przez kierowców.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje z naszego serwisu wpisz swój e-mail.

AktualnościArtykuły Reklama

GoldenSubmarine integruje komunikację online

GoldenSubmarine integruje komunikację online

GoldenSubmarine, agencja marketingu interaktywnego, wprowadza autorską filozofię komunikowania się w środowisku online – 360interactive. Metoda ta wyodrębnia 10 kluczowych obszarów możliwości komunikowania się w ramach Internetu: Web Marketing, Reklama on-line, E-mail marketing, SEM, Social Media Marketing, Advergaming, Buzz Marketing, Internet PR, Mobile Marketing i Affiliate Marketing.
360interactive umożliwia określenie najważniejszych obszarów komunikacji internetowej, które najlepiej zrealizują cele marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe konkretnej marki. Takie podejście daje klientom GoldenSubmarine realną przewagę nad konkurencją, ponieważ kampanie reklamowe w mediach cyfrowych z wykorzystaniem 360interactive są planowane w najbardziej optymalnym dla marki modelu. W opinii przedstawicieli GoldenSubmarine, większość firm nie wykorzystuje do tej pory potencjału, jaki drzemie w nowych mediach.

- Nie jest tajemnicą, że środek ciężkości komunikacji marketingowej przenosi się w kierunku Internetu i mediów cyfrowych. Obecnie agencje interaktywne nie tworzą już wyłącznie serwisów WWW i banerów reklamowych. Tworząc 360interactive stawiamy się w roli odpowiedzialnych partnerów marki - wprowadzamy naszych klientów w świat cyfrowy. Określamy strategie, budujemy narzędzia obecności – dlatego określamy siebie mianem agencji marketingu interaktywnego. Budowanie marki w Internecie nie polega na tworzeniu fanpage na Facebooku, tylko dlatego, że teraz dużo się mówi o Facebooku. Komunikacja w nowych mediach jest o wiele bardziej złożona – twierdzi Grzegorz Krzemień, prezes agencji marketingu interaktywnego GoldenSubamrine.

- Nie chcielibyśmy, by 360interactive było jedynie hasłem bazującym na poziomie idei. Skupiamy się na metodyce – opracowujemy, krok po kroku, procedury działań w poszczególnych obszarach, dążąc do coraz lepszego ich poznania. Nawiązujemy współpracę z firmami wyspecjalizowanymi w niektórych obszarach, takich jak SEM, buzz marketing, czy planowanie i zakup mediów. Planujemy być integratorem działań marek w środowisku on-line uzasadniając ich obecność w poszczególnych obszarach 360interactive przez pryzmat celów, jakie marka chce osiągnąć - mówi Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii w GoldenSubmarine.

W ramach wprowadzenia nowej usługi, GoldenSubmarine otworzyła Akademię 360interactive – serię spotkań dla obecnych i potencjalnych klientów, podczas których dokonywana jest analiza potencjału konkretnej marki oraz omawiane są wszystkie potencjalne obszary 360interactive, które można wykorzystać w budowaniu danej marki. Do tej pory w ramach Akademii odbyły się spotkania z przedstawicielami marek: Skoda, VW, Audi.

GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji marketingu interaktywnego. Strategiczne myślenie o marce w Internecie w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są między innymi: Audi, Avon, BNP Paribas Polska, Media Markt, MK Cafe, Kotlin, Porsche, Saturn Polska, PKN Orlen, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP.

360interactive – FAQ

Co to jest 360interactive?
360interactive jest koncepcją marketingu interaktywnego, która mówi, że można docierać do użytkowników Internetu za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji online.


Czy 360interactive to filozofia, idea, narzędzie marketingowe?
360interactive jest nazwą pewnego systemu myślenia o Internecie więc może być nazywane filozofią, ideą czy konceptem marketingu interaktywnego, jeśli mamy na myśli „sposób na” marketing w Internecie.

Na co dzień, w praktyce 360interactive to metodyka działania podczas planowania aktywności marketingowej w Internecie (metodyka rozumiana jako ustandaryzowane dla wybranego obszaru podejście do rozwiązywania problemów odpowiadając na pytanie: Jak to należy robić.[za: wikipedia]) – w takim kontekście analiza 360interactive jest traktowana narzędziowo.

Panel Klienta


Login:
Hasło:
 

Nowości

Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia

Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia

Firma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w (...)
Baner zarejestruj się

Artykuły

GoldenSubmarine integruje komunikację online

GoldenSubmarine integruje komunikację online

GoldenSubmarine, agencja marketingu interaktywnego, wprowadza autorską filozofię komunikowania się w środowisku (...)

Top layers