strona główna mapa strony poleć znajomemu
Słowo kluczowe Miejscowość
Województwo


Słowo kluczowe
Kategoria

SZUKAJ FIRM NA STRONACH WWW

Aktualności

Smakowity procent do wzięcia

Smakowity procent do wzięcia

Bank Pocztowy w najnowszej kampanii reklamowej promuje wysoko oprocentowaną 6-miesięczną lokatę oraz rachunek osobisty Pocztowe Konto Standard.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje z naszego serwisu wpisz swój e-mail.

AktualnościNowości Finanse

Alior Bank rozpoczął pierwszą edycję konkursu „Dom z Wyższą Kulturą”

Alior Bank rozpoczął pierwszą edycję konkursu „Dom z Wyższą Kulturą”

Jest to ogólnopolska akcja skierowana do ponad 6 tys. placówek kulturalnych. Jej celem jest dofinansowanie najciekawszych projektów, aktywizujących lokalną społeczność.
Konkurs jest realizowany we współpracy z tygodnikiem „Newsweek Polska”, dziennikiem „Fakt” oraz Narodowym Centrum Kultury. Co kwartał cztery placówki kulturalne, które zgłoszą najlepsze pomysły na projekt w kategorii: kultura, edukacja, integracja oraz sport i rekreacja, otrzymają po 15 000 złotych na ich realizację. W I edycji konkursu zgłoszenia projektów przyjmowane będą do 18 czerwca 2010 r. Aby wziąć w nim udział, należy w tym czasie wypełnić wniosek, dostępny na dedykowanej stronie www.domykultury.newsweek.pl, a także uzyskać rekomendację dyrektora oddziału Alior Banku.

Następnie Kapituła, w skład której wchodzą: Krystyna Janda, Bogumiła Wiesiołek z Narodowego Centrum Kultury, Wojciech Maziarski – redaktor naczelny „Newsweeka Polska”, Grzegorz Jankowski – redaktor naczelny dziennika „Fakt” oraz Helene Zaleski, przewodnicząca Rady Nadzorczej Alior Banku, i Cezary Smorszczewski, wiceprezes Alior Banku, wytypuje 16-20 najlepszych projektów. Wyboru ostatecznych zwycięzców każdej edycji – czterech najlepszych projektów – dokonają czytelnicy, którzy zagłosują w Internecie lub za pośrednictwem SMS-ów.

W ramach realizacji głównego celu konkursu - wspierania długotrwałych, pozytywnych zmian w działalności placówek upowszechniania kultury - dyrektorzy domów kultury, które zwyciężą w pierwszej edycji konkursu, wezmą udział w szkoleniu podnoszącym kompetencje menadżerskie (wybranym spośród oferty szkoleniowej programu Kadra Kultury NCK). Natomiast najbardziej kreatywny dyrektor domu kultury otrzyma nagrodę specjalną od Alior Banku i Narodowego Centrum Kultury - studia podyplomowe Marketing Kultury na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

źródło: Alior Bank

Panel Klienta


Login:
Hasło:
 

Nowości

Alior Bank rozpoczął pierwszą edycję konkursu „Dom z Wyższą Kulturą”

Alior Bank rozpoczął pierwszą edycję konkursu „Dom z Wyższą Kulturą”

Jest to ogólnopolska akcja skierowana do ponad 6 tys. placówek kulturalnych. (...)
Baner zarejestruj się

Artykuły

Polska rozwija się najszybciej w UE

Polska rozwija się najszybciej w UE

Wzrost PKB na poziomie 2,7 proc. w 2010 r. i (...)

Top layers