strona główna mapa strony poleć znajomemu
Słowo kluczowe Miejscowość
Województwo


Słowo kluczowe
Kategoria

SZUKAJ FIRM NA STRONACH WWW

Aktualności

Lato w cieniu pokrzywki

Lato w cieniu pokrzywki

Lato to okres większej mobilności, kiedy przemieszczamy się z miejsca na miejsce, poznajemy nowe tereny, rzeczy, potrawy... Wakacje to także czas, gdy częściej uskarżamy się na nieznajomego pochodzenia dolegliwości skórne.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje z naszego serwisu wpisz swój e-mail.

AktualnościArtykuły Zdrowie

WIOSENNE DOŁADOWANIE ENERGII

WIOSENNE DOŁADOWANIE ENERGII

Wczesna wiosna to czas, kiedy czujemy się osłabieni, rozdrażnieni i apatyczni. Słaba kondycja psychiczna i fizyczna spowodowana jest zimową dietą. Ona winna jest zmęczeniu, słabszej odporności organizmu i podatności na infekcje.
Gorzej wpływa także na pracę mózgu – często zapominasz, nie możesz się skupić i brak Ci energii?To znak, że i Ciebie dopadło wiosenne przesilenie. Wiosną najczęściej zapadamy na dolegliwości górnych dróg oddechowych, jak wynika z danych opublikowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego, Państwowego Zakładu Higieny, czujemy się zmęczeni i senni.
Za osłabienie układu immunologiczne-go i apatię odpowiedzialny jest między innymi niedobór witamin i mikroelementów, których brakowało w zimowej, ciężkostrawnej diecie. Niedostosowanie ubioru do aktualnej pogody także naraża nas na infekcję i gorsze samopoczucie, gdyż albo się przegrzewamy albo wychładzamy. Nastrojeni słońcem podejmujemy się także zbyt dużego wysiłku fizycznego, który jest niewspółmierny do pozimowych możliwości naszego organizmu. A więc wszystko powoli i z umiarem i z dozą zdrowego rozsądku.
Na początek zmiana diety
Dieta bogata w warzywa i ryby pomoże pozbyć się kilogramów nabytych podczas zimy i dostarczy organizmowi niezbędnych witamin i minerałów. Zjadając porcję warzyw lub owoców do każdego posiłku, zapewnimy sobie odpowiednią ilość witamin, które ochronią organizm przed wirusami i bakteriami. Polecane są warzywa zarówno świeże, jak i mrożone, a owoce najlepiej pochodzenia rodzimego, gdyż nie zawierają chemii używanej przy podtrzymywaniu ich świeżości. Odbudowanie odporności warto wspomagać także gotowymi preparatami pochodzenia roślinnego. Wspomogą one dodatkowymi witaminami organizm i dzięki temu dostaniemy przysłowiowego „kopa” energetycznego.
Jako pierwsi lecznicze właściwości żeń-szenia , “korzenia życia”, odkryli przed ponad czterema tysiącami lat Chińczycy. Traktowali go najpierw jako odżywkę i źródło siły oraz afrodyzjak, później odkryli również inne zalety korzenia i zaczęli stosować go w leczeniu anemii, cukrzycy, zaburzeń snu i nerwic. Obecnie dobre preparaty zawierają wysokiej jakości, standaryzowany wyciąg z korzenia żeń-szenia , z gwarantowaną dawką składników aktywnych
Podwójna moc żeńszenia
Nowy ulepszony preparat witaminowy BODYMAX został wzbogacony o dodatkową moc żeń-szenia — „korzenia życia”, który zamieni wiosenną apatię w odpowiednią energię zarówno u osób młodych i uczących się jak i u osób pracujących, seniorów oraz osób aktywnych fizycznie. Ekstrakt z żeń-szenia zawarty w BODYMAX wspomaga naturalne siły obronne organizmu. Większa moc żeń-szenia wpływa także na znaczną poprawę sprawności umysłowej. Sprawna pamięć i zdolność koncentracji są niezbędnymi warunkami efektywnej pracy, ale wpływają również na zdolność rozwiązywania codziennych problemów oraz szybkość reakcji na niespodziewane sytuacje. Badania dowodzą, że żeń-szeń wpływa na lepsze dotlenienie mózgu. Dzięki temu łatwiej i szybciej radzimy sobie z rozwiązywaniem bieżących problemów, poprawia się nasz refleks, czujność i szyb-kość reakcji. Szczególnie w okresie wytężonej nauki, np. przed maturą, preparat z żeń-szeniem powinien być pod ręką maturzysty.
Więcej ruchu
Wiosną powinniśmy więcej czasu spędzać na świeżym powietrzu. Codzienny półgodzinny spacer znakomicie dotlenia cały organizm i „uruchamia” hor-mony szczęścia, co wpływa na lepsze samopoczucie. Jeśli po zimie od razu przesiedliśmy się z samochodu na rower, warto sięgnąć po preparat z żeń-szeniem, który zmniejszy dolegliwości związane z bólem mięśni. Nieprzywykłe do ruchu po zimie mięśnie, mogą zareagować dość gwałtownie na nagły wysiłek, który im zafundujemy . BODYM AX Sport to wyciąg z żeń-szenia, witaminy i minerały, które dodadzą energii i zmniejszą spowodowane wysiłkiem bóle mięśniowe.
Sen przede wszystkim…
Wysypiaj się. Nic nie poprawia nastoju bardziej niż zdrowy, spokojny sen. Jeśli dostarczysz organizmowi odpowiedniej ilości witamin i minerałów, a także świeżego powietrza – nie będziesz narzekał na sen. Kładź się wcześnie spać i staraj się wysypiać – dorosły organizm potrzebuje 7-8 godzin snu.
Stosując się do tych prostych zasad zapomnimy o wiosennym osłabieniu, apatii czy braku energii.

Panel Klienta


Login:
Hasło:
 

Nowości

Chora Wątroba - ostropest plamisty

Chora Wątroba - ostropest plamisty

Zapewne nie każdy wie, ale wątroba wydziela 1/5 ciepła wydzielanego przez (...)
Baner zarejestruj się

Artykuły

Zaciągnij się powietrzem

Zaciągnij się powietrzem

Oddychanie to podstawowa czynność organizmu, bez której nie da się (...)
WIOSENNE DOŁADOWANIE ENERGII

WIOSENNE DOŁADOWANIE ENERGII

Wczesna wiosna to czas, kiedy czujemy się osłabieni, rozdrażnieni i apatyczni. (...)
Skuteczna walka z cholesterolem

Skuteczna walka z cholesterolem

Znaczenie cholesterolu nie powinno być ignorowane. Kontrola cholesterolu jest bardzo ważna (...)

Top layers